reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Kolouchova

Jana Kolouchova

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na to, aby som sa podelila som svojím pohľadom na svet a pocitov z neho rada využijem a použijem tento blog. Nejde o nič veľké, prevratné, len mám nutkanie to zverejniť. :-) Zoznam autorových rubrík:  CaminoCo novehoSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Camino

Jana Kolouchova

Camino

Raz dávno som bola ako Kindermädchen v rodine, ktorá pred Veľkou Nocou chodievala na púť do Mariazellu. Išla som s nimi. To boli moje prvé pútnické kroky. Asi tam som počula prvý raz o púti do Santiaga de Compostela.

  • 2. dec 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 153x
  • 0
George - The Guest

Jana Kolouchova

George - The Guest

Ked si oblubim nejaku restauraciu, mam navod ako sa spravat, aby sa mi dostalo prvotriednej obsluhy, zapamatal si ma aj posledny kuchtik a najvacsi sef bol moj kamarat. A este cosi navyse.

  • 11. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 620x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu